© 2008 . All rights reserved.

Świąteczny plenerek


OPUSZCZONE – Dom Latarników:

OPUSZCZONE – Były 45 rakietowy dywizjon ogniowy WOPK/WLOP Smołdzino
Uzbrojony w sowiecki system rakietowy S75M “Wołchow” – w kodzie NATO : bateria SAM-ów SA2 (6 wyrzutni). Dawna “bardzo tajna” jednostka wojskowa, a raczej to co z niej pozostało, czyli ukryte pod wydmami bunkry. Dywizjon rozformowano z dniem 05.10.1995 r.


Magazyn rakiet – mieściło się ok. 58 rakiet 20dp dsu itp. (na zdjęciu stojak na rakietę).

Dawna stacja ratunkowa – 100m od morza. Obecnie lokal gastronomiczny. Na pierwszym zdjęciu stan z 2003 roku.

7 Comments

  1. Piękny plenerek się Tobie trafił 🙂

    te sarenki i ten bielik strasznie mi się podobają!

    pozdrawiam

  2. Jaca

    You don’t have permission to access /wp-content/foty/trip/2008/czolpino/1a.jpg on this server.
    I tak jest z innymi fotografiami. Od dawna 🙂
    No chyba, że to jest blog to dzielenia się zdjęciami z kolegami z firmy, w takim razie najmocniej przepraszam.

  3. Jaca

    O, już działa 🙂
    Bardzo fajne zdjątka, jakim obiektywem robione sarenki ?
    O orła nie pytam, bo jak widać, to siedzi w klatce…
    Mam nadzieję, że go nie straszyłeś, by poderwał się z gałęzi…

  4. hey,
    obiektyw to Sigma 70-300, choc marzy mi sie sigma 50-500.. ale takie cudo niestety ladnie kosztuje..

    Z orlem mnie nakryles, a tak sie staralem siatke usunac 😉
    odnosnie sarenek, byly odemnie 50m, dziwnym trafem nie baly sie..

    pozdrawiam

  5. Administracja -> Autorzy -> Zakładka Twój profil -> sekcja Identyfikator – na dole masz pole wyboru odnosnie identyfikacji – wybierz cos innego niz Administrator – to brzmi jakos nie tak…:)

  6. za parę dni trafi mi się właśnie takie cudo 50-500. Ciekaw jestem wyników. Może w końcu sarenki przestaną mi uciekać 😉

    pozdrawiam

  7. gratuluje, chetnie zobacze jakies foty, ciekawe jak sobie radzi przy 500mm 🙂 a moze jakis telekonwerter x2?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*